نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 16:13

دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در سفارت ایران در عشق‌آباد بازگشایی شد

دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد سردار « قاسم سلیمانی» در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در بیشکک، دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد سردار « قاسم سلیمانی» در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان گشایش یافت.

در این مراسم، سفارت ایران پذیرای مقامات عالی‌رتبه ترکمنستان از جمله «بایمراد آنا مامداف» معاون رئیس کابینه وزرا در امور ساخت و ساز و صنایع بود.

همچنین سفرا و نمایندگی‌های سیاسی و وابستگان نظامی مقیم در عشق آباد این اقدام تروریستی را محکوم با خانواده جانباختگان ابراز همدردی و برای مجروحین طلب شفای عاجل کردند.

در بخشی از متن یادبود معاون وزیر کابینه وزرا ترکمنستان در امور ساخت ساز و صنایع آمده است: مراتب غم و تاسف عمیق طرف ترکمنی بابت اقدام تروریستی که در شهر کرمان رخ داده و منجر به جان باختن و زخمی شدن افراد بسیاری گردید، را ابراز می‌نماییم.

ما در غم مردم برادر ایران شریک هستیم. در این لحظه دشوار تسلیت همدردی و حمایت خود را به خانواده‌ها، بستگان و نزدیکان قربانیان فاجعه ابراز کرده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت می‌نماییم.

شایان ذکر است روز گذشته نیز رئیس مصلحت خلق و رئیس جمهور ترکمنستان در پیام‌های جداگانه‌ای این اقدام وحشیانه را محکوم و مراتب همدردی با دولت و خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه تروریستی را  به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان، ارسال کردند.

پایان پیام/ح

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628584

مهمترین اخبار ایران و جهان: