نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 09:37

غریب با ۳۵۰ مرحله اکران مردمی/ استقبال همچنان بالاست

دبیر اکران مردمی جشنواره فیلم عمار کشور گفت: فیلم سینمایی غریب با ۳۵۰ مرحله اکران مردمی همچنان با استقبال خوب مخاطبان روبروست.

اکرم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه "غریب" همچنان از طریق ستادهای مردمی جشنواره فیلم عمار در حال اکران است افزود: فیلم غریب در جشنواره فیلم عمار با ۳۵۰ مرحله اکران مردمی توانست ۳۲ هزار و ۵۰۰ مخاطب را به خود جذب کرده و فروش خود را به نزدیک یک میلیارد تومان برساند.

وی افزود: این فیلم در استان همدان توانست با ۲۸ اکران و جذب ۲ هزار و ۳۳۰ مخاطب به رقم ۴۰ میلیون تومان فروش دست پیدا کند.  

دبیر اکران مردمی جشنواره فیلم عمار کشور تاکید کرد: هدف از اکران این فیلم‌ها ایجاد عدالت فرهنگی و رسانه‌ای در سراسر کشور خصوصا در شهرهای فاقد سینما و حمایت از سینمای قهرمان‌محور هست.

وی اضافه کرد: جشنواره فیلم عمار از فیلم‌های سینمایی که هدف آن معرفی قهرمانان ملی است از طریق اکران‌های مردمی خود در کشور و به ویژه شهرهای بدون سینما حمایت می‌کند.

حیدری اضافه کرد: لوپتو، منصور، هناس و موقعیت مهدی در سال ۱۴۰۱ از جمله فیلم‌هایی بودند که توسط اکران‌کنندگان مردمی در اقصی نقاط کشور به نمایش درآمد که با استقبال خوب مردم روبرو شد. 

وی در خصوص جدیدترین آثار تولیدی فیلم‌های سینمایی گفت: "نگهبان"و "برزخی‌ها" جدیدترین آثاری است که در شبکه اکران مردمی قرار گرفته و علاقمندان می‌توانند برای ثبت درخواست اکران به سایت ekranmardomi.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220262

مهمترین اخبار ایران و جهان: