نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 22:15

رفع مشکلات خانواده شهدا در اولویت مسئولان تنگستان باشد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: انتظار می‌رود که رفع مشکلات خانواده شهدا در اولویت مسئولان تنگستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر شنبه در دیدار با خانواده‌های شهید عبدالحسین دشتی اهرمی و مصطفی سلیمانی در اهرم اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدا برای من به عنوان زیارت محسوب شده و این مهم افتخار و سعادتی است که نصیب ما مسئولان می‌شود.

وی بیان داشت: شهدا انسان‌های شاخصی بودند و پدران و مادران شهدا نیز چون توانسته‌اند فرزندانی را به گونه‌ای تربیت کنند که به مقام والای شهادت برسند، انسان‌هایی ویژه محسوب می‌شوند که در ادامه مسیر زندگی خود و پس از شهادت فرزندان، صبوری پیشه کرده و در واقع با خداوند متعال معامله کردند.

لطفی اظهار کرد: شهدا برای ترویج و تبلیغ دین به جبهه‌های جنگ رفتند و به عقیده من جایگاه‌شان کمتر از جایگاه شهدای کربلا نیست؛ ایشان همان پیام فرهنگی و دینی کربلا و امام حسین (ع) را پس از انقلاب اسلامی ایران و در مقابل دشمنان ترویج دادند، که کار بسیار ارزشمندی نزد خداوند محسوب می‌شود.

فرماندار تنگستان ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای والدین شهدای تنگستان، خاطرنشان کرد: ما مسئولان در شهرستان تنگستان وظیفه داریم که مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کرده تا مبادا در آخرت نزد ایشان شرمنده شویم.

رفع مشکلات خانواده شهدا در اولویت مسئولان تنگستان باشد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1242718

مهمترین اخبار ایران و جهان: