نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 16:30

واکنش کاربران فضای مجازی به رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح»

صبح امروز با حضور رئیس جمهور از دستاورد جدید موشکی کشور رونمایی شد. این موشک «فتاح» نام دارد و اولین موشک هایپرسونیک ایران است. کاربران فضای مجازی نسبت به رونمایی از این موشک، واکنش نشان دادند.

فارس پلاس؛ واکنش کاربران - صبح امروز با حضور رئیس جمهور و فرماندهان سپاه موشک هایپرسونیک «فتاح» رونمایی شد. این نخستین بار است که ایران از موشک هایپرسونیک رونمایی می‌کند. تنها چهار کشور توانایی ساخت این موشک را داشته اند.

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه سرعت موشک فتاح ۱۳ ماخ است و موشکی که دارای چنین سرعتی باشد مقابله با آن ناممکن خواهد بود، گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاعات مختلف است، توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست. رسانه صهیونیستی اورشلیم پست در مطلبی نوشت این موشک تنها در ۴۰۰ ثانیه به رژیم صیونیستی اصابت می‌کند.
 


خبر اورشلیم پست درباره موشک هایپرسونیک «فتاح»


- رونمایی از موشک «فتاح» واکنش های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشته است. کاربران زیادی از رونمایی موشک هایپرسونیک «فتاح» استقبال کردند:
 

 

 

 

 

 


- برخی دیگر از کاربران ضمن استقبال از این رونمایی به برخی از افراد که در روح ناامیدی می‌دمند و مدعی هستند «باید به اندازه توانایی‌هایمان آرزو کنیم» کنایه زدند:
 

 

 

 

 

 


- برخی کاربران فضای مجازی رونمایی از «فتاح» را در راستای نظم نوین جهانی دیدند و این اقدام را برگ برنده د ستگاه دیپلماسی دانستند:
 

 

 

 

 


- برخی دیگر از کاربران فضای مجازی ضمن بازنشر خبر رسانه صهیونیستی اورشلیم پست مبنی بر فاصله زمانی ۴۰۰ ثانیه‌ای این موشک تا رژیم صهیونیستی‌، برای این رژیم خط و نشان کشیدند:
 

 

 

 

 

 

 


- برخی کاربران فضای مجازی نیز به اسم این موشک که از سوی رهبر انقلاب انتخاب شده واکنش نشان دادند:
 

 

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1266318

مهمترین اخبار ایران و جهان: