نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 22:38

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خانوادگی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر برگزاری خانوادگی راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: تهیه محتوا برای ارائه در مسیر از دیگر تاکیدات برای این روز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله دهه فجر اوج کار در دهه فجر را راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و اظهار کرد: در این راستا باید نسبت به تهیه محتوا برای این راهپیمایی هم اقدام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره بتأکیداتات مقام معظم رهبری در مورد برگزاری اجتماعات و برکات ناشی از آن افزود: تجمع برای جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن یکی از اجتماعات پربرکت است.

وی بر تهیه محتوا برای  ارائه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بتأکیداکید کرد و گفت: باید از تجارب سال‌های گذشته در تهیه و ارائه این مهم استفاده شود.

رفیعی با بیان اینکه تجمع نهایی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان انقلاب یعنی نماد شهر زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری خانوادگی این راهپیمایی از تاکیدات است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان جهاد تبیینی را از اولویت‌های کار در دهه فجر دانست و ادامه داد: خدمات و دستاوردهای نظام باید در قالب‌های هنری عرضه شود
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633818

مهمترین اخبار ایران و جهان: