نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 19:17

بازی با جان در نبود پیست موتور سواری در بندرلنگه!

موتورسیکلت به نسبت دیگر وسایل نقلیه ارزان‌تر است و از سوی جمعیت نوجوان و جوان بندرلنگه برای تقریحات هیجان‌انگیز استفاده می‌شود که حال داشتن یک پیست موتور سواری در این شهر ضروری به نظر می رسد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، موتور سیکلت این وسیله پرسرعت برای بسیاری از جوانان ارابه مرگ شده و دردسرهای زیادی برای خانواده‌ها به وجود آورده و والدین از موتورسواری فرزندانشان دل خوشی ندارند. 

استفاده از موتور با حرکات نمایشی یاکورس گذاشتن یکی از تفریحات در بندرلنگه برای نوجوانان و جوانان است که به دلایل نبود پیست مناسب اکثر اوقات در بلوارها یا بزرگ راههای پرتردد بندرلنگه و بندرکنگ توسط راکبان موتورسوار انجام می‌شود. 

نداشتن ایمنی لازم این وسیله نقلیه در کنار شلوغی بزرگ راهها یا بلوارها علاوه بر این‌که بلای جان بسیاری از موتورسواران است، جان راننده و سرنشینان دیگر خودروها را هم تهدید می‌کند. 

 و در گذشته نیز شاهد بودیم که این ارابه مرگ راکبان خود را به کام مرگ کشانده است و روزی نیست که از تنها بیمارستان بندرلنگه گزارشی از حوادث ناشی از موتور سواری نوجوانان به گوش نرسد.

انتظار می رود مسئولان مربوط مکانی را با استانداردهای لازم برای پیست موتور سورای در نظر بگیرند تا جوانان و نوجوانان با رعایت اصول ایمنی و آموزش های لازم به این ورزش مهیج بپردازند و دیگر خیابانها و بلوارهای شهر را مکانی برای تاخت و تاز و کورس خود در نظر نگیرند.

یادداشت: فتح الله میر کمانداری

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629962

مهمترین اخبار ایران و جهان: