نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 09:28

۳۳ هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون سراسری امسال شرکت می کنند

کرمانشاه- رئیس ستاد استانی آزمون سراسری استان کرمانشاه گفت: ۳۳ هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون سراسری امسال شرکت می کنند.

محمدنبی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال کنکور سراسری به صورت ۲ مرحله‌ای در کشور برگزار می‌شود که روزهای پنجشنبه و جمعه مصادف با تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال در استان کرمانشاه ۳۲ هزار و ۹۲۰ نفر در آزمون سراسری شرکت می‌کنند و در مجموع ۹۱۵ هزار و ۱۵۱ نفر در کل کشور در این آزمون شرکت می‌کنند.

رئیس ستاد استانی آزمون سراسری استان کرمانشاه تصریح کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نیز از روز ۲۵ دی ماه آغاز شده و داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.

احمدی بیان کرد: روز پنجشنبه در نوبت صبح آزمون علوم تجربی که یکی از شلوغ ترین گروه‌های آزمایشی است برگزار می‌شود و در نوبت بعد از ظهر آزمون رشته زبان‌های خارجی انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: روز جمعه نیز همزمان با دومین روز برگزاری آزمون سراسری در نوبت صبح آزمون علوم انسانی و ریاضی و در نوبت ظهر آزمون هنر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد استانی آزمون سراسری استان کرمانشاه گفت: داوطلبان در روز آزمون سراسری از به همراه داشتن وسایل غیرمجاز خودداری کنند و حتماً کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 981862

مهمترین اخبار ایران و جهان: