نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 12:06

ثبت حدود 2 میلیون تردد در تعطیلات عید فطر در جاده‌های گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ثبت بیش از یک میلیون 800 هزار تردد از بامداد پنجشنبه تا ساعت 24 روز شنبه دوم اردیبهشت خبر داد.

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آمار تردد ایام تعطیل در استان اظهار کرد: از بامداد پنجشنبه تا ساعت ۲۴ روز شنبه دوم اردیبهشت ماه یک میلیون و ۸۱۹ هزار تردد در سطح جاده‌های استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۳۷ هزار خودرو وارد استان گلستان شده و ۱۲۳ هزار خودرو از استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: محور علی‌آبادکتول به گرگان با ۱۲۱ هزار تردد پرترددترین محور در این مدت بوده است.

مصدقی با اشاره به ساعات اوج تردد در استان گلستان گفت: در ساعت ۱۸ الی ۱۹ بیشترین ترددها در استان طی سه روز گذشته به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: محور گلوگاه به کردکوی بیشترین ورود خودرو را به تعداد ۶۸ هزار تردد ثبت کرده است.

گفتنی است، در استان گلستان ۵ هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه وجود دارد.

۳۰ اکیپ راهداری در ایام تعیلات عید فطر در جاده‌های استان برای ایمن سازی مسیر در تلاش هستند و تمام تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، پلیس، اورژانس در آماده باش کامل هستند.

از مجموع ۸۸۰ نقطع حادثه خیز در کشور، ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان گلستان وجود دارد و به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، این استان به لحاظ تعداد نقاط حادثه‌خیز، بعد از تهران در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1165218

مهمترین اخبار ایران و جهان: