نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 20:17

مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی در ایلام برگزار می‌شود

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی ایلام گفت: اختتامیه این همایش بین‌المللی روز دوشنبه ۸ آبان‌ماه در دانشگاه ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی، سعید محمودی دبیر این همایش گفت: مراسم اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی و تجلیل از برگزیدگان همایش با حضور مسئولان و شخصیت‌های ملی و استانی، محققان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها روز دوشنبه ۸ آبان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: ۸۰ مقاله به دبیرخانه‌ی این همایش ارسال شده است؛ از کشورهای تونس و عراق و به زبان انگلیسی نیز آثاری به همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی ارسال شد. 

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با تقدیر از پژوهشگران و صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه، یادآور شد: مراسم اختتامیه ساعت ۱۰ در سالن آیت‌الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار خواهد شد. 

گفتنی است مهمان این همایش مرتضی سعیدی‌زاده، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مقاله ارسال شده در بخش‌های سیاسی و اجتماعی است که در این آئین ۶ مقاله برتر به انتخاب هیأت داوران معرفی خواهد شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553462

مهمترین اخبار ایران و جهان: