نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 09:30

۱۴۴ پروژه اقتصادی و عمرانی در تنگستان افتتاح و اجرا می شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: بیش از ۱۴۴ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری با برنامه ریزی که در سطح شهرهای و روستاهای شهرستان صورت گرفته و پشتیانی خوب استاندار بوشهر و مدیران استانی بیش از ۱۴۴ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، تنگستان یکی از شهرستان‌های موفق استان است که در هفته دولت در آن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: طرح‌هایی که در شهرستان اجرا شده فراگیری لازم در حوزه‌های متفاوت زیر ساختی، اقتصادی و عمران روستایی را داشته است.

وی بیان کرد: در حوزه‌های جهاد کشاورزی آب، برق، آموزش، فرهنگی و زیرسازی مدارس شهرستان پروژه‌های بسیار خوبی انجام شده که در هفته دولت سال جاری عملیات اجرایی آنها آغاز و یا افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

لطفی یادآور شد: در بخش مسکن در حوزه شهری و روستایی شهرستان که یکی از اقدامات بسیار خوب و ارزشمند دولت است کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی، صید، صیادی، شیلات و آبزی پروری و ظرفیت بسیار ارزشمند گردشگری و سواحل تنگستان در هفته دولت تعداد زیادی از پروژه‌های گردشگری داریم که بخشی از آنها افتتاح و تعدادی نیز عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه‌های امسال هفته دولت در شهرستان به لحاظ تعداد پروژه‌ها و منابع و اعتبارات نسبت به سال گذشته دارای ۳۰ درصد رشد داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463218

مهمترین اخبار ایران و جهان: