نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 23:04

تعویض خطوط لوله‌های فرسوده آب در استان بوشهر

بوشهر- مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به پروژه‌های آب در استان گفت: تعویض خطوط لوله فرسوده آب از مواردی است که تاکید جدی در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی عصر دوشنبه در نشست با نایب رئیس شورای شهر گناوه و رئیس کمیسیون عمران شورای استان بوشهر با تقدیر از پیگیری‌های وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم همکاری‌های بیشتری جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف گناوه داشته باشیم.

وی گفت: ورودی آب گناوه در چند سال اخیر افزایش داشته است که امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان آب ورودی گناوه بهتر مدیریت شود تا قطعی آب به حداقل برسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام گفت: تعویض خطوط لوله فرسوده آب از مواردی است که تاکید جدی آبفای استان است و امیدواریم رئیس آبفا شهرستان هرچه سریع‌تر این موضوع را انجام دهد.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهر، حضور مستمر گردشگران تجاری، مصارف شرکت‌های تولیدی و صنعتی در شهرستان، مدیریت هوشمندانه آبفا و همکاری مردم در مصرف بهینه آب را می‌طلبد که امیدواریم شاهد بهره‌وری مناسب آب باشیم.

مدیرکل آبفا استان بوشهر با اشاره به مشکل آب شهرستان گناوه، دستور ویژه‌ای برای تأمین آب گناوه صادر کرد تا ظرفیت آب ورودی به گناوه از خطوط محرم و کوثر حدود ۲۱ هزار مترمکعب به ۲۴ هزار مترمکعب افزایش یابد و همچنین نصب پمپ‌هایی جهت تقویت فشار آب در سطح شهر گناوه که در نتیجه اجرای آن بخشی از مشکل تأمین آب گناوه حل خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311862

مهمترین اخبار ایران و جهان: