نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 10:53

مخبر، راه‌اندازی «میز خدمت» دستگاه‌های اجرایی در دهه امامت و ولایت را ابلاغ کرد

طبق اعلام معاون اجرایی و برنامه‌ریزی بنیاد بین‌المللی غدیر، با ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور دستگاه‌های اجرایی کشور با تأسی به سیره عملی امیرالمؤمنین(ع) در دهه امامت و ولایت میز خدمت راه‌اندازی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن مشتاقی افزود:‌ در راستای حکمرانی علوی بنا به پیشنهاد بنیاد بین‌المللی‌غدیر و با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرای از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی، نیرو،‌ ورزش و جوانان و... در ایام دهه امامت و ولایت میز خدمت راه‌اندازی می‌کنند.

عضو هیأت امناء بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌‌ها، تفاهمات و هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهاد‌های عمومی و بخش خصوصی کشور علاوه بر ملاقات‌‌های مردمی جهت رسیدگی به امور مردم و مراجعه کنندگان میز خدمت راه‌اندازی می‌کنند افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری نظیر مراسم جشن، مسابقات فرهنگی مراسم خطبه‌خوانی و انس با نهج‌البلاغه برای مدیران و کارکنان دولت و اهداء ‌بسته‌های حمایتی معیشتی، جهیزیه، آب‌رسانی و... برای مناطق محروم از جمله برنامه‌های  دهه امامت و ولایت است.

معاون اجرایی و برنامه‌ریزی بنیاد بین‌المللی غدیر در ادامه افزود: برگزاری مسابقات ملّی از نامه 31 نهج‌البلاغه وصیت امیرالمؤمنین(ع) به امام حسن مجتبی(ع) که سرشار از نکات تربیتی برای نسل کودک و نوجوان جامعه است و نیز مسابقه از کتاب اشعار مباهله یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام الله ماه ذی‌الحجه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310318

مهمترین اخبار ایران و جهان: