نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 16:18

شکست دشمن در میدان / از مشکلات اقتصادی عبور خواهیم کرد

دهدشت_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در نبرد و میدان های مختلف با انقلاب اسلامی ایران شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید والا مقام شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین حضور پرشور مردم کهگیلویه برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر پنجشنبه در این آئین گفت: درود خداوند بر شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای جبهه مقاومت، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهندس المهدی، شهدای کهگیلویه بزرگ و همه شهدایی که در راه امنیت به رهبری امام خمینی و امام خامنه ای جانشان را فدا کردند.

سید علی احمد زاده با بیان اینکه بعنوان یک بسیجی از دوران جنگ تا کنون در این مجلس شرکت کردم تصریح کرد: ما در دوران خاصی از انقلاب و در حال عبور از گردنه‌های سخت قرار داریم.

احمدزاده گفت: از آغاز انقلاب و شروع جنگ تحمیلی و در یک فرایند پیچیده، جنگ ترکیبی را در همه ابعاد علیه کشور به کار گرفتند تا حکومت ما را سرنگون کنند.

استاندار با اشاره به حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن و شکستن هیمنه دشمن، خاطر نشان کرد: در شرایطی هستیم که دشمن به این نتیجه رسیده که اقتدار و قدرت ما بواسطه جوانانمان در حدی است که توانایی جنگ با جمهوری اسلامی را ندارند.

احمد زاده با اشاره به حضور مردم، ایثارگران، خانواده‌های شهدا و جانبازان در یادواره‌های شهدا، دشمن را در میدان شکست خورده‌ای عنوان کرد و افزود: در صحنه‌ای از صحنه‌های نظام الهی قرار داریم که ما میدان داری می‌کنیم و به امید خدا از گردنه‌های سخت عبور خواهیم کرد و به دست صاحب اصلی خواهد رسید و روزهای خوش در انتظارمان است.

وی بیان کرد: امروز بواسطه موشک‌هایی که نیروهای متدین و مقتدر ما ساخته است دشمن از حضور در ۲ هزار کیلومتری کشور ما ترس دارد.

استاندار تصریح کرد: همچنین در بحث اقتصادی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096318

مهمترین اخبار ایران و جهان: