نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 07:54

۵ عضو اتحادیه مرغداران استان ایلام بازداشت شدند

ایلام-دادستان ایلام گفت: پنج عضو اتحادیه مرغداران استان ایلام بازداشت شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالوهاب بخشنده اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی ۵ عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان ایلام بازداشت شده‌اند.

وی گفت: دادستانی در راستای وظایف و مسولیت‌های نظارتی و مبارزه با فساد در درون دستگاه‌ها در ادامه رسیدگی به پرونده فساد اتحادیه ذکر شده پنج نفر دیگر از اعضاء آن بعد از تکمیل روند تحقیقات در شعبه بازپرسی تفهیم اتهام و با قرار قانونی روانه زندان شده‌اند.

دادستان مرکز استان ضمن تقدیر از همراهی و اعتماد مردم افزود: به منظور اجرای عدالت، رعایت حقوق حقه مردم و مبارزه جدی با فساد وفق قوانین مربوطه مخصوصاً در دستگاه‌های دولتی و اجرایی اقدام می‌نماییم که این یک وظیفه قانونی و خواسته به حق مردمی است.

بخشنده تاکید کرد: پیگیری و رصد حقوق عامه، نظارت و مقابله با فساد سازمانی جز وظایف ذاتی دادستانی در راستای تحقق عدالت بوده و کلیه همکاران قضایی، اداری و ضابطان در همین مسیر باید حرکت کنند.

دادستان مرکز استان در پایان افزود: توسعه حقوق شهروندی و افزایش سرمایه اجتماعی قوه قضاییه در دادستانی بعنوان پیشانی عدالت که جز، اولویت‌ها و ضرورت‌های اجتماعی جامعه هم می‌باشد با اجرای قانون و عدالت محوری و اعتماد و همکاری مردمی قابل دستیابی خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429718

مهمترین اخبار ایران و جهان: