نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 12:48

وزیر راه و شهرسازی از معاون نخست‌وزیر آذربایجان استقبال کرد

آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران از معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در پل مرزی مشترک بین دو کشور در مرز آستارا استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ایران از شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در پل مرزی مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان استقبال کرد.

هیأت رؤسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان به منظور بازدید و بررسی طرح‌های مشترک ریلی و جاده‌ای کریدور شمال - جنوب به آستارای ایران سفر کرده‌اند.

نشست مشترک کمیسیون‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان قرار است امروز در آستارا برگزار شود.

در این نشست معاون وزیر راه و رئیس شرکت زیر ساخت وزارت راه و شهرسازی، سفیر ایران در آذربایجان، استانداران استان‌های گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مسئولان عالی رتبه کشورهای ایران و آذربایجان حضور دارند.

بازدید از پروژه ترمیم و بازسازی پل قدیمی مرزی، پل جدید الاحداث ترانزیتی، پایانه مرزی و بارانداز ریلی از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در آستارا است.

طرح‌های ریلی و جاده‌ای مرزی بین کشورمان و آذربایجان بخشی از کریدور شمال-جنوب می‌باشد که با تکمیل آنها، محموله‌های باری ارسالی از چابهار، از مسیر بندر کاسپین به جمهوری آذربایجان و روسیه ارسال می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1365562

مهمترین اخبار ایران و جهان: