نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 15:19

209 کیلوگرم مواد افیونی در گلستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پس از شناسایی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح استان، طی یک عملیات 209 کیلوگرم موادمخدر کشف و 4 متهم دستگیر شد که به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز سعید دادگر ضمن اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح استان شدند.

وی افزود: طی بررسی ها مشخص شد متهمان قصد جابجایی مواد افیونی را از استان های جنوب شرقی کشور داشتند که بلافاصله مراتب در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: با تلاش ماموران، خودروی متهمان در یکی از محورهای ورودی به استان شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی متوقف شد.

دادگر تصریح کرد: در بازرسی از خودروها مقدار 156 کیلو شیشه و 53 کیلو هروئین در مجموع 209 کیلو مواد مخدر کشف که در این راستا 4 متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

براساس گفته های فرمانده انتظامی استان گلستان، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزارو 400 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 4 تن انواع مواد مخدر کشف و حدود 4 هزار معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1398118

مهمترین اخبار ایران و جهان: