نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 23:14

نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در اردبیل دایر می‌شود

اردبیل-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در اردبیل با اشاره به گلایه مردم استان اردبیل نسبت به نوع پوشش و نامناسب بودن برخی لباس‌ها با فرهنگ و اعتقادات اهالی اظهار کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان آغاز به کار این نمایشگاه از روز ۱۰ تا ۱۳ مرداد خواهد بود، ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان، لباس‌های شیک و متناسب با فرهنگ و اعتقادات منطقه را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: در کنار عرضه لباس در این نمایشگاه سایر محصولات فرهنگی نیز عرضه می‌شود و برنامه‌های فرهنگی و کرسی‌های هم‌اندیشی با مشارکت دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

باقلاچی افزود: لازم است رسانه‌های مجازی و صداوسیما نسبت به اطلاع‌رسانی زمان برپایی این نمایشگاه اقدام کنند تا مردم بتوانند از نمایشگاه بازدید و نیازمندی‌های خود را تهیه کنند.

وی از استمرار برپایی این نمایشگاه در نیمه دوم سال خبر داد و ادامه داد: در اردبیل و شهرستان‌های بزرگ استان در نیمه دوم سال نیز نمایشگاه عفاف و حجاب برپا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1407218

مهمترین اخبار ایران و جهان: