نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 08:53

محکومیت 289 میلیاردی قاچاق کنسانتره دامی در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت 289 میلیاردی قاچاق کنسانتره دامی در تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین  نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اظهارداشت: بازرسی و نظارت جهادکشاورزی استان طی گزارشی اعلام کرد که یکی از شرکت های دام وطیور استان مرتکب تخلف عرضه خارج از شبکه ۱۱۵۸ تن کنسانتره به ارزش ۱۴۴.۸۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال شده است که مراتب طی گزارشی جهت رسیدگی و صدور حکم قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی گفت: مدیرعامل شرکت توسط شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس احضار و پس از تفهیم اتهام در دفاع از خود بیان داشته  عرضه کنسانتره با نظارت و تائید جهادکشاورزی انجام شده است.

نجف زاده ادامه داد:موضوع جهت بررسی دقیق به پلیس امنیت اقتصادی و جهاد کشاورزی استان ارسال شد که مراجع مذکور طی نامه ای اعلام داشتند گزارش اعلامی پس از بررسی‌های کارشناسی دقیق انجام گرفته در خصوص عرضه خارج از شبکه کنسانتره دامی و نظریه قطعی جهت اتخاذ تصمیم ارسال شد.

وی گفت:شعبه پس از جری تشریفات قانونی و دفاعیات غیرمستدل و غیر موجه متهم و اینکه مدیرعامل شرکت هیچگونه مدارکی که موید توزیع کنسانتره درشبکه تعیین شده باشد اعم از قبض باسکول،فاکتور معتبر و تائیدیه تعاونی و جهادکشاورزی باشد ارائه نکرده  بنابراین شرکت یاد شده به دلیل عدم عرضه مستقیم کنسانتره به مصرف کننده به اتهام عرضه خارج از شبکه ۱۱۵۸ تن کنسانتره دامی به پرداخت ۲۸۹.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی درخاتمه ازشهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به بخش کالا و خدمات موضوع را از طریق سامانه اینترنتی  www,tazirat135.ir ویا تلفن 135 سازمان تعزیرات حکومتی ویا ازطریق تلفن 124 سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گزارش نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1095801

مهمترین اخبار ایران و جهان: