نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 19:31

سند استعماری ۲۰۳۰ برای انحراف دانش‌آموزان ما تدوین شده بود

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه سند استعماری ۲۰۳۰ برای انحراف دانش آموزان ما تدوین شده بود، گفت: امیدواریم دولت به آموزش و پرورش نگاه جدی‌تری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش آرادان به میزبانی فرمانداری، ضمن بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین نهاد آموزشی و تربیتی کشور است، ابراز کرد: حوزه آموزش و پرورش همواره مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه معظم‌له در دولت قبل از اجرای سند استعماری ۲۰۳۰ که برای به انحراف نسل جوان دنیا برنامه ریزی شده بود ابراز نگرانی کردند، ابراز کرد: ایشان موکداً در مقابل این سند که برای انحراف دانش آموزان ما تدوین شده، ایستادند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای شود و مسائل دینی و تربیتی بیش از پیش مورد عنایت و توجه مسئولان این مجموعه قرار گیرد، ابراز کرد: هر قدر معنویات را در آموزش و پرورش بیشتر دخیل کنیم، نسلی متدین‌تر تربیت خواهیم کرد.

شریفی نیا برگزاری جلسات آموزش و پرورش و حضور در جمع دانش آموزان مدارس را بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد: پیشرفت هرچه بیشتر آموزش و پرورش در همه زمینه‌ها به ویژه امور دینی و تربیتی و اقامه نماز جماعت و تبیین احکام اسلامی یک مطالبه و خواست جدی است.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون مسائل مرتبط با آموزش و پرورش آرادان و آمادگی مدارس برای اسکان نوروزی و… بحث و تبادل نظر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096545

مهمترین اخبار ایران و جهان: