نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 22:20

سپاه ۶۵۰ سری جهیزیه ‌به نوعروسان هرمزگانی اهدا کرد

بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان از اهدای ۶۵۰ سری جهیزیه توسط سپاه به نوعروسان هرمزگانی در آستانه سال جدید خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اباذر سالاری در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان هرمزگانی اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم از ابتدای امر و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از ۲۵ مرحله کمک‌های مواسات سپاه استان انجام شده تا لبیکی عملی به امر ولی فقیه باشد.

وی افزود: در این ۲۵ مرحله از رزمایش مواسات و همدلی بیش از یک و نیم میلیون بسته معیشتی تهیه و در بین مردم محروم و نیازمندان استان هرمزگان توزیع شده است.

دبیر قرارگاه دائمی مواسات و همدلی در هرمزگان گفت: علاوه بر بحث کمک‌های معیشتی، سپاه با تهیه نوشت افزار، کمک به کارگران و اقشار مستضعف جامعه، تامین و تجهیز جهیزیه، آبرسانی و ساخت منزل و مسجد نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: در حوزه جهیزیه و اهدای آن به زوج‌های جوان، امروز ۶۵۰ سری جهیزیه آماده و تقدیم زوج‌ها خواهد شد، تاکنون بالغ بر ۵۱۰۰ سری جهیزیه تنها توسط سپاه امام سجاد استان تامین شده و در مجموع نهاد سپاه از جمله قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، نیروی دریایی سپاه و سپاه امام سجاد بالغ بر ۱۰ هزار سری جهیزیه توزیع کرده است.

سردار سالاری گفت: در آستانه سال جدید در معیت صد زوج جوان هستیم و این جهیزیه های تهیه شده به آنها تقدیم می‌شود، امروز همچنین ۱۵ هزار بسته معیشتی هم آماده شده مه در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه مفتخر است علاوه بر عرصه دفاعی و امنیتی در هوا، دریا و زمین دشمن را ناکام گذاشته در محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی اقدامات خوبی داشته اظهار داشت: در استان هرمزگان در سال جاری به ۷۲ روستا آبرسانی شده است، در افتتاح مساجد و خانه‌های عالم کارهای مبارکی رخ داده است.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: افتخار داریم سپاه سقایی انقلاب را بر عهده دارد با دستی با دشمنان می جنگند و با دستی آبرسانی و خدمت رسانی می‌کند باعث افتخار است برای خودمان در خصوص زوج‌های جوان تعهد ایجاد کردیم در سال‌های آینده وسیع تر شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1093445

مهمترین اخبار ایران و جهان: