نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:33

هیچ گزینه‌‏اى برای ملت ایران ترس‏‌آور نیست

امام جمعه ساوه گفت: ملت ما با گذشت 44 سال از پیروزى انقلاب اسلامى بدون ترس و توجه به توطئه‌هاى دشمنان خارجى نشان می‏‌دهند که از آرمان‏هاى انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد و مردم با حضور باشکوه خود به سران استکبار می‏‌گویند که هیچ گزینه‌‏اى برایشان ترس‏ آور نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه،حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه اقدام رهبر معظم انقلاب در عفو گسترده بازداشت شدگان حوادث اخیر را یک اقدام پدرانه دانست و گفت: با پایان اغتشاشات و فاصله گرفتن دو ماهه از آن و پس از اطمینان از درس گرفتن و ابراز ندامت خاطیان؛ زمان ابراز محبت و دستگیری با صدور فرمان عفو برخی محکومین مستعد عفو و دستگیری رسید.

وی افزود: این اقدام رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه بود از آن جهت که ممکن بود برخی از این فریب خوردگان به واسطه زندانی شدن بازهم دست به خطا بزنند، اما وقتی رفتار عالمانه رهبر انقلاب را دیدند قطعا به اقدامات قبلی خود اقدام نمی‌ورزند. 

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه رهبر حکیم ما در موضع پدری دلسوز، از جرم و خطای فرزند فریب‌خورده خود می‌گذرد، عنوان کرد: امام خامنه‌ای با این اقدام اولا از به خطر افتادن آتیه و آینده فرزند، به‌خاطر ثبت جرم در محیط فتنه‌گون، جلوگیری کرد و ثانیا مدبرانه و خردمندانه، آتیه‌ی نظام اسلامی را از برافراشتن پیراهن تظلم‌خواهی توسط وسواسان خناس و شیطان‌صفت بر حذر داشت و رخساره نظام را از اصابت کینه‌توزی‌های احتمالی ایشان و خانواده ایشان، محافظت کرد.

 به گفته امام جمعه ساوه این اقدام رهبر انقلاب باعث شد مین‌هایی که ضد انقلاب و منافقین، برای آتیه‌ی انقلاب کاشته بودند  خنثی و بهانه را از دست آنان بستاند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انگیزه اصلی نهضت و قیام رهبری و حضور آگاهانه مردم در میدان مبارزه خستگی ناپذیر و عامل اساسی مقاومت آنان در برابر همه مشکلات و نابسامانی‌ها، ایمان و اعتقادات مذهبی بود.

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: این پایبندی به آیین حیات بخش اسلام هم در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی با وجود زندان‌ها و تبعیدها و شکنجه‌ها و شهادت‌ها و هم در بعد از پیروزی و دوران دفاع مقدس معجزه آفرید.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت:تجدید بیعت آحاد مختلف مردم در راهپیمایی دشمن شکن فردا میتواند همانند 4 دهه گذشته انقلاب اسلامی ایران را به سوی قله‌های موفقیت و اقتدار پیش ببرد و مادامی که مردم پای این نظام و انقلاب باشند شکست دشمن قطعی است. 

امام جمعه ساوه تصریح کرد: حضور ما در 22 بهمن میتواند پیامى باشد براى کشورهایی که با همه تهدیدها و حرکات خود بدنبال آن هستند که ملت ایران را به زانو در آورند اما به لطف الهی همواره طعم تلخ شکست را تجربه کرده‌اند.

وی افزود: ملت ما با گذشت 44 سال از پیروزى انقلاب اسلامى بدون ترس و توجه به توطئه‌هاى دشمنان خارجى نشان می‏‌دهند که از آرمان‏هاى انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد و مردم با حضور باشکوه خود به سران استکبار می‏گویند که هیچ گزینه‌‏اى برایشان ترس‏ آور نیست.

گفتنی است در پایان نماز جمعه امروز ساوه از 5 تن از بانوان مبارز ساوجی که قبل از انقلاب در زندان های ساواک بودند تجلیل و قدردانی شد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031645

مهمترین اخبار ایران و جهان: