نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 19:41

اشتغال مددجویان اولویت کمیته امداد است/ تداوم برنامه‌های حمایتی

بوشهر- رئیس کمیته امداد با بیان اینکه اشتغال و توانمندسازی مددجویان از اولویت‌ها ما است، گفت: ایجاد اشتغال به معنی قطع حمایت‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمرتضی بختیاری عصر پنجشنبه در جشن خودکفایی سه هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در سراسر کشور، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای افراد تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه دنبال حذف حمایت‌ها نیستیم خاطرنشان کرد: با وجود تلاش ویژه برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی، حمایت‌های مادی و معنوی و پشتیبانی‌های فکری از مددجویان ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد با اشاره به بیش از ۴۰ سال خدمت کمیته امداد به نیازمندان و محرومان جامعه اظهار کرد: مهمترین رویکرد کمیته امداد امروز اشتغال، مسکن و ترویج فرهنگ خودباوری و خوداتکایی است که تلاش شده به خوبی به آنها پرداخته شود.

وی تکمیل زنجیره‌های تولید را کلید موفقیت برنامه‌های اشتغال مددجویان عنوان کرد و گفت: باید زمینه بهبود عرضه محصولات مددجویان و فروش تولیدات آنان را حل کنیم.

بختیاری تاکید کرد: استان بوشهر در همه بخش‌ها از استان‌های پیشرو کشور بوده و انتظار می‌رود مسئولان استان نیز با ارائه راهکاری مؤثر، بازار و محل ثابتی برای عرضه محصولات مددجویان کمیته امداد فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر با پرداخت ۸۶ درصد از تسهیلات مصوب اشتغال‌زایی به مددجویان، از میانگین کشوری جلوتر است.

در این مراسم از کارآفرینان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مددجویانی که به خودکفایی رسیده‌اند و بانک‌های عامل که در زمینه پرداخت تسهیلات همراهی کرده اند، با حضور رئیس کمیته امداد تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030389

مهمترین اخبار ایران و جهان: