نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 14:32

اقدام عجیب شهرداری آبادان/آسفالت پارکینگ مضیف دو عضو شورا

واکنش‌های عمومی در خصوص اجرای نامتعارف آسفالت توسط شهرداری آبادان و با پیگیری دو عضو شورای این شهر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در چند روز گذشته و با اعلام رئیس شورای شهر آبادان، خبری در محافل خبری و مجازی بازنشر یافت که خبر از اجرای عملیات آسفالت در مقابل یک مضیف می‌داد که متعلق به دو عضو شورای شهر آبادان بود.

عملیات آسفالت این منطقه که به محوطه پارکینگ این مضیف شهره است، از آنجا بحث‌برانگیز شد که بسیاری از نقاط مرکزی شهر آبادان از جمله هسته مرکزی و مناطق پرجمعیت مسکونی و شریان‌های اصلی تردد مردم، همچنان بدون آسفالت بوده و مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان این شهر ایجاد کرده اما از سوی شهرداری آبادان، برای رفع این معضلات ترتیب اثری داده نشده است.

مکانی که از سوی شهرداری آبادان برای این مضیف مشمول آسفالت شده است، جایی در میان نخلستان‌های منطقه فیاضیه آبادان بوده است که به عنوان محل توقف خودروهای میهمانان این مضیف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهروندان آبادانی با انتشار گسترده تصاویر و اقدام نامتعارف شهرداری آبادان، با راه‌اندازی کمپینی با عنوان (اینجا هم مضیف است) به سراغ مناطقی از شهر رفته که همواره مورد بی‌توجهی قرار گرفته و سال‌ها از نعمت آسفالت بی بهره بوده است تا به این اقدام شهرداری و شورای شهر آبادان اعتراض کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186001

مهمترین اخبار ایران و جهان: