نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 11:56

اسکان ۱۱۷۵۶ مسافر نوروزی در مدارس و مراکز آموزش و پرورش دزفول

دزفول- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: در هشت روز اخیر بالغ بر یازده هزار و ۷۵۶ مسافر نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش دزفول اسکان داده شده اند.

امیر ظاهر طحان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش شهرستان دزفول از جمعه ۲۶ اسفند ماه تاکنون، میزبان ۱۱ هزار و ۷۵۶ نفر از مسافران نوروزی بوده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۰ هزار و ۱۷۵ نفر در قالب دو هزار و ۳۹۳ خانواده در ۶۰۰ کلاس مدارس و ۵۴۶ نفر در قالب ۱۰۴ خانواده نیز در خانه معلم شهرستان اسکان داده شده اند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول عنوان کرد: همچنین ۸۶۷ نفر در قالب ۱۵۳ خانواده در اردوگاه شهید رجایی و ۱۶۸ نفر در قالب ۳۴ خانواده در اردوگاه شهید قاضی اسکان یافته اند.

ظاهر طحان بیان کرد: با توجه به حضور بی سابقه مسافران نوروزی در سطح شهرستان و به منظور تأمین رفاه آنان، دو مجتمع ورزشی شهید ناحی و کلوپ ورزشی شهید رجایی آموزش و پرورش دزفول نیز از ابتدای فروردین تا به امروز در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته اند و روزانه میزبان ۶۰۰ مسافر در قالب ۲۰۰ خانواده و ۱۵۰ چادر بوده اند.

وی یادآور شد: عصر روز جمعه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، به مناسبت ایام نوروز و در دومین روز از ماه رمضان، معاون فناوری مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، به صورت جداگانه، از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دزفول بازدید به عمل آوردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1109001

مهمترین اخبار ایران و جهان: