نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 11:40

جوانی جمعیت از مولفه‌های اقتدار است/ لزوم حمایت از جوانان

بوشهر- امام جمعه بندر ریگ با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از جوانان و رفع مشکلات آنها گفت: جوانی جمعیت از مولفه‌های اقتدار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش صبح دوشنبه در نشست طرح جوانی جمعیت شهرستان گناوه اظهار داشت: هر کس به هر اندازه که قدرت دارد باید برای بزرگداشت فرهنگ غدیر تلاش و کوشش کند.

وی امید به آینده یکی از نشانه‌های افراد با ایمان دانست و بیان کرد: باید سیره و رفتار ائمه معصومین علیه‌السلام را یاد بگیریم و در مسائل مختلف و در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و علمی الگو برداریم.

امام جمعه بندر ریگ جوانی جمعیت را یکی از تأکیدات ائمه طهارت علیه‌السلام دانست و بیان کرد: آن جامعه‌ای می‌تواند در زمینه اقتدار حرف برای گفتن داشته باشد که مؤلفه‌های آن دنبال کند و یکی از آنها جوانی جمعیت است.

هاشمی منش با بیان اینکه کشور رو به پیری می‌رود تاکید کرد: امروز این حرکت مهمی که با نگاه عمیق دولت مردمی و صالح در واگذاری زمین مسکونی انجام می‌شود مصداق حرکت‌های خیر هستند که تأثیر فراوانی در جوانی جمعیت دارد.

وی با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران ساخت مسکن و واگذاری زمین مسکونی به جامعه هدف تصریح کرد: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی است که به سمت و سوی زندگی علوی و ائمه طهارت علیه‌السلام برویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327401

مهمترین اخبار ایران و جهان: