نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 10:39

پذیرش پژوهشگر پسادکتری تقاضامحور در حوزه فناوری‌­های فضایی

بنیاد ملی نخبگان برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزۀ توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری حمایت می­‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد ملی نخبگان با هدف به کارگیری توانمندی های پژوهشی و فناورانه دانش آموختگان برتر مقطع دکتری برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزۀ توسعه فناوری های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری در زمینه های پیوست حمایت می کند.

از کلیه دانش‌آموختگان دوره‌های دکتری و یا دانشجویان دکتری که تا ۳۱ شهریور ‍۱۴۰۲ از رساله خود دفاع می کنند و واجد شرایط زیر هستند دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://sina.bmn.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ اقدام کنند.

پژوهشگران پسادکتری برگزیده در این برنامه حقوق معادل استادیار پایه یک دانشگاه تهران برای مدت یکسال را دریافت می کنند و مطابق شیوه نامه طرح شهید دکتر چمران، مورد حمایت بنیاد قرار می گیرند.

شرایط پژوهشگر پسادکتری:

حداکثر ۵ سال از زمان دانشآموختگی دکتری در زمان ثبت درخواست گذشته باشد. دانشجویان متقاضی باید گواهی تایید دانش‌آموختگی تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲ ارائه کند.

متقاضی در صورت پذیرش، متعهد به اشتغال تمام وقت در دوره پسادکتری میشود.

پژوهشگر پسادکتری همزمان تحت حمایت سازمان، موسسه یا دانشگاهی دیگر نباشد.

متقاضی دارای سوابق پژوهشی برجسته در زمینه تخصصی باشد.

متقاضی، منع قانونی (مانند مشمول سربازی بودن) برای پژوهش تمام وقت نداشته باشد و دارای صلاحیت عمومی و عدم منع قانونی برای عقد قرارداد پژوهشی باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1341545

مهمترین اخبار ایران و جهان: