نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 12:19

آل هاشم: خرّم همیشه مجاهدانه تلاش و بسیجی‌وار رفتار کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آقای خرّم همیشه مجاهدانه تلاش کرد و بسیجی‌وار رفتار کرد، گفت: سردار خرم در همه دوران خدمت گزاری خدمات شایانی را به نظام و انقلاب ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم  صبح امروز در مراسم تشییع مرحوم زین العابدین خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی اظهار کرد:  انا الله و انا الیه راجعون؛ امروز استاندار مجاهدمان میهمان یاران شهدایش شد، درود بر مردم غیرتمند تبریز که امروز بار دیگر با حضورشان قدردانی خود از خدمتگزارانشان را ثابت کردند.

وی با بیان اینکه درود بر مردم تبریز که با حضور خود قدردانی خود از خدمتگزار مردم نشان دادید، گفت: آقای خرّم چه در دوران سپاه و چه در مسوولیت‌هایی که در سایر استان‌ها داشتند و در سپاه عاشورا مشغول وظیفه بودند و بعد هم به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند، مشغول به انجام وظیفه بود، مشقت های بسیاری را تحمل کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: سردار خرم در زمانی که در دولت سیزدهم به عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد و در همه دوران خدمت گزاری  خدمات شایانی را به نظام و انقلاب ارائه کرد و ۶ ماه در دست تکفیری ها اسیر شده بود و امیدواریم مورد غفران واسعه الهی قرار گیرد.

امام جمعه تبریز گفت: آقای خرّم همیشه مجاهدانه تلاش کرد و بسیجی‌وار رفتار کرد. 

وی در ادامه با قدردانی از حضور مسوولان استان آذربایجان‌غربی، کنسولگری‌های کشورهای همسایه گفت: از وزیر کشور، از سردار پورجمشیدیان، سردار بابازاده تشکر می‌کنیم که امروز همکار و یار خود را از دست داده‌اند. 

پایان پیام/60027


 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644445

مهمترین اخبار ایران و جهان: