نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 16:17

اوصاف امام حسین (ع) به چاپ سوم رسید

کتاب «اوصاف امام حسین علیه‌السلام» نوشته حجت‌الإسلام و المسلمین احمد سعیدى به ذکر و شرح کوتاه برخی از القاب و اوصاف و فضایل حضرت اباعبداللّه پرداخته که در روایات و ادعیه و ز یارات آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کتاب «اوصاف امام حسین علیه‌السلام» نوشته حجت‌الإسلام و المسلمین احمد سعیدى که کمتر از یک سال از چاپ اول آن می‌گذرد همزمان با میلاد امام حسین(ع) به چاپ سوم رسید.

از آنجا که پیامبر و امامان معصوم علیهم السلام، گل‌هاى سرسبد عالم خلقت هستند، داراى نام‌هاى نورانى، لقب‌هاى مبارک و فضیلت‌هاى متعددى هستند که هر کدام از آن‌ها بیانگر جایگاه بلند و معنوى ایشان در نزد خداوند متعال و در کل عالم هستی است که شناخت و توجه به آن‌ها باعث نورانیت انسان و هدایت به راه مستقیم الهی می‌شود.

کتاب «اوصاف امام حسین علیه‌السلام» نوشته حجت‌الإسلام و المسلمین احمد سعیدى به ذکر و شرح کوتاه تنها برخی از القاب و اوصاف و فضایل حضرت اباعبداللّه پرداخته که در روایات و ادعیه و ز یارات آمده‌اند. بنابراین برای نگارش کتاب علاوه‌بر قرآن کریم، به کتاب‌هاى متعدد حدیثى و تاریخی که درباره امامان، به‌ویژه امام حسین نگاشته شده، مراجعه شده است. این اثر هرگز ادعاى جمع‌آورى کامل ندارد و تنها بعضی از نام‌ها و صفات و فضایل و ویژگی‌هاى آن حضرت را به‌اختصار مورد بحث قرار داده است.

کتاب «اوصاف امام حسین علیه‌السلام»که در انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است اکنون و در کمتر از یک سال به سومین چاپ خود رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1670301

مهمترین اخبار ایران و جهان: