نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 14:11

کاندیداها با حرکت قانونمند به شور و شوق انتخاباتی کمک کنند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کاندیداها می‌توانند با حرکت قانونمند خود در انتخابات به شور و شوق انتخاباتی کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ ظهر امروز رئیس کل دادگستری گلستان در دوازدهمین  جلسه ستاد رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان گفت: رعایت قانون از سوی داوطلبین و هواداران آنها و پرهیز از خدشه دار کردن وحدت دو موضوعی است که بر رعایت آن از سوی داوطلبان تاکید داریم.

حیدر  آسیابی با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت: نظرسنجی‌های مختلف، افزایش شور و شوق انتخاباتی را در سطح جامعه نشان می دهد.

وی همچنین اقدامات خوبی مانند حل مشکل 90 هزار سهامدار پتروشیمی، طرح گردشگری آشوراده و حل مشکل سند 15 هزار خانوار روستایی را یکی از عوامل افزایش امید بین مردم استان دانست و افزود: ان شاءالله گلستان، امسال هم در آمار مشارکت پیشتاز خواهد بود.

رئیس کل دادگستری گلستان  به اقدام شورای نگهبان در اعلام آمار بخشی از داوطلب های تایید صلاحیت شده هم اشاره کرد و گفت: این موضوع  موجی از شور انتخاباتی را ایجاد کرده است.

وی همچنین خطاب به نامزدهای دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها می‌توانند با حرکت قانونمند خود در انتخابات به شور و شوق انتخاباتی کمک کنند.

گفتنی است استان گلستان دارای هفت کرسی در ۶ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان در یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645789

مهمترین اخبار ایران و جهان: