نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 22:48

درخواست رئیس شورای کاکی از محسنی اژه‌ای

رییس شورای اسلامی کاکی گفت: یکی از مشکلات گریبان‌گیر مردم شهر ۱۵ هزار نفری کاکی، ادعای مالکیت وزرات راه و شهرسازی روی بسیاری از املاک سطح شهر است که سابقه سکونت در برخی از این املاک به بیش از ۲۰۰ سال و قبل از وجود وزارتخانه راه و شهرسازی یا منابع طبیعی بر می‌گردد.

سید علی‌اکبر فاطمی رییس شورای اسلامی کاکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به سفر روز گذشته رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر و دستور صدور سند اراضی ۴ شهر و ۱۰ روستای عسلویه،  اظهار داشت: از رئیس قوه قضاییه تقاضا داریم مشکل بین مردم شهر کاکی و اداره راه و شهرسازی در خصوص ادعای اراضی ملی را حل کند.

وی افزود: یکی از مشکلات گریبان‌گیر مردم شهر ۱۵ هزار نفری کاکی، ادعای مالکیت وزرات راه و شهرسازی روی بسیاری از املاک سطح شهر است که سابقه سکونت در برخی از این املاک ( محله حسینیه اعظم) به بیش از ۲۰۰ سال و قبل از وجود وزارتخانه راه و شهرسازی یا منابع طبیعی بر می‌گردد.

فاطمی به ثبت حدود ۴۰ هکتار از منازل مردم در محله« بارکی» به نام اراضی ملی و ناتوانی مالی مردم در ارائه دادخواست و طی روال قضایی و اداری جهت شکایت از اداره راه و شهرسازی اشاره و تاکید کرد: این موضوع را از طریق مکاتبه به قوه قضائیه، رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و اخیرا نیز به دفتر رهبری اعلام کرده‌ایم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649601

مهمترین اخبار ایران و جهان: