نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 10:47

فعال دانشجویی: کلان پروژه جنبش دانشجویی در انتخابات، افزایش مشارکت است

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا گفت: کلان پروژه جنبش دانشجویی در انتخابات، افزایش مشارکت است، جنبش دانشجویی فارغ از نگاه‌های حزبی و سیاسی تمرکز خود را بر افزایش مشارکت در انتخابات می گذارد و در این راستا فعالیت خواهد کرد.

نرجس رضوانی نیا دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به نقش جنبش دانشجویی در انتخابات، گفت: کلان پروژه جنبش دانشجویی در انتخابات، افزایش مشارکت است، جنبش دانشجویی فارغ از نگاه‌های حزبی و سیاسی تمرکز خود را بر افزایش مشارکت در انتخابات می گذارد و در این راستا فعالیت خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه ما مخالف فعالیت و کنش سیاسی هم نیستیم، گفت: علاوه بر تلاش برای افزایش مشارکت، مخالف فعالیت سیاسی نیستیم و در این زمینه نیز تلاش می کنیم سواد سیاسی دانشجویان و مردم را افزایش دهیم. 

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا گفت: ما دانشجویان باید با آگاهی بخشی و اقدامات درست به دنبال افزایش مشارکت‌ مردمی در انتخابات باشیم، نهادهای مسئول نیز با تبیین و فراهم کردن زمینه های مختلف مشارکت مردم در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند. 

وی افزود: جنبش دانشجویی مبنای فعالیت‌ها و حرکت‌های خود را  ولایت فقیه در نظر می‌گیرد وراهبردهایی که مشخص می‌کند در راستای افزایش مشارکت است.  مرحله دوم فعالیت برای انتخابات نیز انتخاب افراد اصلح برای ورود به پاستور است.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا در پایان گفت: در بحث مشارکت نیز به صورت میدانی و عملیاتی ورود خواهیم کرد. یکی از راهبردهای اصلی دشمنان علیه جمهوری اسلامی تضعیف مشارکت است که در این زمینه حضور پرشور مردم قطعا نقشه‌های آن‌ها را خنثی خواهد کرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629245

مهمترین اخبار ایران و جهان: