نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 21:12

توزیع 102 تن آرد تشویقی بین خبازان در کلاله

فرماندار کلاله از توزیع بیش از 102 تن آرد تشویقی بین خباران نمونه شهرستان کلاله خبر داد و گفت: این آرد بین خبازانی که عملکرد منظمی داشته و واحد خبازی را به سیستم دوگانه سوز مجهز کرده بودند تعلق گرفته است.

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: یکی از راهکارهای نظارتی و تشویقی برای ایجاد فرهنگ‌سازی و تقدیر از خبازان با عملکرد درست در سطح شهرستان، تخصیص آرد تشویقی است.

وی ادامه داد: بر اساس تاکید استاندار گلستان و همچنین تصمیم کارگروه آرد و نان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۲ تن آرد یارانه‌ای مازاد بین خیابازانی که عملکرد منظم داشته و با سیستم خبازی را به دوگانه سوز مجهز کردند تعلق گرفته است.

فرماندار کلاله تاکید کرد: تاکنون ۶۲ درصد خبازی‌های سطح شهرستان به سیستم دوگانه سوز مجهز شده‌اند و هر خبازی که به سیستم دوگانه سوز مجهز شود سهمیه آرد تشویقی دریافت خواهد کرد.

شیبک بیان کرد: در کنار رویکرد تشویقی، رویکرد نظارتی و برخورد قانونی نیز با خبازان متخلف در دستور کار فرمانداری و کارگروه آرد و نان شهرستان قرار دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا تاکنون ۱۲۸ فقره پرونده تخلف برای خبازان متخلف شهرستان تشکیل شده است که برای ۱۱۶ فقره پرونده، ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جریمه حکم محکومیت صادر شده است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1495289

مهمترین اخبار ایران و جهان: