نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 12:00

برپایی ۲ ایستگاه صلواتی شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: تعداد ۲ مجتمع ایستگاه صلواتی مردمی توسط شهرداری با همکاری شورای شهر برای خدمت به زائران برپا شده است.

محمد سلطانی مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام، صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به همایش بزرگ اربعین حسینی در استان ایلام، این نهاد خدماتی همچون تمام ارگان ها و سازمان ها همراه زائران ابا عبدالله (ع) بوده و تا پایان موج برگشت به زائران خدمات‌رسانی می‌کند‌. 

وی افزود: در این راستا تعداد ۲ مجتمع ایستگاه صلواتی مردمی توسط شهرداری با همکاری شورای شهر برپا شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام با اشاره به اینکه، این ایستگاه‌ها د‌ر مسیر رفت و برگشت زائران قرار دارد، ادامه داد: ایستگاه شماره یک از ۲۷ مرداد ماه سال جاری در کمربندی شرقی جاده نمایشگاه دائمی پارک چغاسبز واقع شده است.

سلطانی به خدمات این ایستگاه اشاره کرد و گفت: این ایستگاه در مسیر رفت زائران قرار گرفته و با ۲ باب نماز خانه، تعداد ۳٠ غرفه موکب ۱۲ متری مردمی همچنین ۲ باب نمازخانه به مساحت ۱۲٠متر مربع، 35 چشمه سرویس بهداشتی، تعداد ۶ دوش حمام و محل پارک خودرو به زائران  خدمات رسانی می‌کند.

این مقام مسئول گفت: ایستگاه شماره ۲ نیز که از هفتم شهریور در کمربندی شرقی و نرسیده به تونل های دوقلو با تعداد ۴۵ غرفه ایستگاه صلواتی و سلامت همراه با نمازخانه، روشنایی محیط، آبخوری و سرویس های بهداشتی در مسیر برگشت زائران دایر شد و تا پایان موج برگشت به زائران اربعین حسینی  ارائه خدمت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مرز بین المللی مهران در استان ایلام شلوغ ترین مرز کشور در تردد زائرین اربعین حسینی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491001

مهمترین اخبار ایران و جهان: