نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 17:52

نخستین واحد فرآوری در شهرک صنعتی سروآباد افتتاح شد

با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور نخستین واحد فرآوری صنایع غذابی ترشیجات و شوریجات با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان در شهرک صنعتی سروآباد افتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، واحد صنایع غذایی مخدومی به گفته مجری طرح با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان ایجاد شده است.

مریم مخدومی افزود: ۲میلیارد تومان از اعتبار ایجاد این واحد تولیدی توسط صندوق کارآفرینی امید تامین شده است و در مجموع برای  ۱۲ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی ظرفیت تولید این واحد تولیدی را  ۳ تن در روز عنوان کرد و گفت: در صورت حمایت و پرداخت سرمایه در گردش ظرفیت توسعه و ایجاد اشتغال بیشتر در این واحد تولیدی وجود دارد.

به گفته مخدومی, مجوز احداث این واحد تولیدی در سال ۱۳۹۹ گرفته شده و حدود یک ماه است که وارد فاز تولید شده‌ایم.

واحد پرورش ماهیان سردابی سروآباد دیگر واحدی بود که امروز توسط مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور  مورد بازدید قرار گرفت.

 واحد پرورش ماهیان سردابی جی ژوان شهرستان سروآباد با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال از محل صندوق کارآفرینی امید ۱۵ میلیارد تسهیلات دریافت کرده است.

تریفه محمدی مجری طرح پرورش ماهیان سردابی سروآباد در جریان این بازدید اظهار کرد: این طرح در زمین شخصی با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال که ۱,۵ میلیارد آن تسهیلات صندوق کارآفرینی امید است برای ۵ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

 وی افزود: در ظرفیت اسمی تولید ماهی در این واحد تولیدی ۱۰ تن است.

وی با اشاره به اینکه کار احداث ۱۱ استخر پرورش ماهی تمام شده و آماده رهاسازی بچه ماهی هستیم.

تکمیل نخستین هتل سروآباد نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور  در ادامه سفر یک روزه خود به سروآباد و مریوان از پروژه هتل لیمو سروآباد بازدید کرد.

مجری پروژه هتل لیمو شهرستان سروآباد اظهار کرد: هتل لیمو  در مساحت یک‌هزار و ٢٠٠ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ٩ میلیارد تومان آورده شخصی و ٢ میلیارد و٥٠٠ میلیون تومان تسهیلات بانکی در حال ساخت است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را برابر با ٧٠ درصد عنوان کرد و گفت: این واحد گردشگری در ٥ طبقه و ١١ اتاق با  کاربری اقامتی و پذیرایی احداث شده است و  به صورت مستقیم برای ١٤ نفر شغل ایجاد می‌کند.

 وی تاکید کرد: اتمام و بهره‌برداری کامل از پروژه نیازمند ۴۰ میلیارد ریال دیگر است.

گفتنی است، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ضمن تاکید بر سرعت‌بخشی به روند اجرای این پروژه با پرداخت ۲ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل نخستین هتل سروآباد موافقت کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور امروز همچنین از مجتمع گلخانه‌ای کال علیا در مریوان بازدید کرد.

این مجتمع ۹ واحد از ۱۲ واحدی این مجنمع گلخانه‌ای در حال حاضر فعال و ۳ واحد آن راکد است.

 احیای این ۳ واحد تولیدی نیاز به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519501

مهمترین اخبار ایران و جهان: