نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 15:50

اکران پویانمایی « بچه زرنگ » به صورت ویژه در ایلام

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: پویانمایی « بچه زرنگ » در سطح استان برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان عضو کانون، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و ادارات پخش می‌شود‌.

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام، صبح جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پویانمایی بچه زرنگ با سیره رضوی حضرت امام رضا (ع) از امروز آماده نمایش است و اکران آن در دیگر شهرستان های استان به صورت سینما سیار در حال پیگیری است.

وی افزود: این پویانمایی در سطح استان برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان عضو کانون، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و ادارات پخش می شود. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام با اشاره به اینکه این پویانمایی توسط ۲۵۰ نفر از هنرمندان کشور ساخته شده است یادآور شد: این پویانمایی علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز مناسب است که این اداره طی ارسال دعوت نامه هایی، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و خانواده هایشان را برای دیدن این انیمیشن سینمایی دعوت کرده است. 

وی با اشاره به اینکه این انیمیشن با توجه به داشتن پیام های خوب و آموزنده بهترین گزینه برای انتقال مفاهیم تربیتی، دینی، اخلاقی، اسلامی و آشنایی بیشتر و بهتر کودکان، نوجوانان، خانواده ها و مربیان فرهنگی و تربیتی با این آموزه ها است اظهار کرد: تمهیدات مناسب برای نمایش این پویانمایی جهت اکران آن در سطح شهرستان های مختلف استان با استفاده از سینما سیار در دستور کار است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کارتون "بچه زرنگ" به تهیه کنندگی حامد جعفری است که هنرمندان کشور همچون هومن حاجی‌عبداللهی، میرطاهر مظلومی، هدایت هاشمی و جمعی از بازیگران شاخص و مطرح سینما و تلویزیون گویندگی نقش‌های اصلی پویانمایی سینمایی "بچه زرنگ" را بر عهده دارند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519445

مهمترین اخبار ایران و جهان: