نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 21:57

عیادت مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از مصدومان حسینی در چذابه

اهواز- مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با حضور در بیمارستان گلستان اهواز از مصدومان حادثه اتوبوس حامل زائران در نزدیکی مرز چذابه عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شرف‌الدین شیرازی عصر امروز دوشنبه با حضور در بیمارستان گلستان اهواز از مصدومان حادثه اتوبوس حامل زائران در نزدیکی مرز چذابه عیادت کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان اظهار کرد: از مجموع ۳۲ مصدومی که در بیمارستان‌های سوسنگرد و اهواز تحت مراقبت و درمان قرار گرفته‌اند، ۲۸ تن از آنها ترخیص و چهار تن دیگر نیاز به مراقبت و درمان بیشتر دارند که با صحبتی که با پزشکان معالج داشتیم وضعیت تثبیت شده‌ای دارند و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و بزودی مرخص خواهند شد.

وی افزود: با زحمت مجموعه علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس، کادر درمان و نهادهای خدماتی و امدادی در سریع‌ترین زمان کارهای درمانی برای مصدومان انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: برای خانواده آن چهار مصدومی که تحت درمان هستند شرایط اسکان در شهرستان اهواز تا زمان ترخیص شدن فراهم شده است.

شرف‌الدین شیرازی یادآور شد: با هماهنگی صورت گرفته بین هلال احمر، علوم پزشکی و اداره کل مدیریت بحران مقرر شد که با تعیین یک نماینده از این سه دستگاه برای پیگیری امورات زائرین مصدوم در بیمارستان‌ها روال درمان آنها را تا نتیجه مطلوب پیگیری کنند تا خللی در روند درمان و اسکان آنها وارد نشود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485501

مهمترین اخبار ایران و جهان: