نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 16:06

اجمالی/ نائب رئیس شیعیان بحرین: شهید سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

نائب رئیس شیعیان بحرین گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امروز ما نیز این راه را باید ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، شیخ عبدالله دقاق، نائب رئیس شیعیان بحرین بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان اظهار کرد: شخص مؤمن همیشه فکر و ذکرش جهاد است و مؤمن متدین کسی است که همیشه تلاش کند تا تهدیدها را دفع کند.

وی افزود: ما در این روزها شهادت پیامبر (ص) را گرامی می داریم که ایشان تهدیدها را به فرصت تبدیل و دولت اسلامی را پی‌ریزی کرد با مهاجرت خود، اسلام همواره مورد تهدید دشمنان خود قرار داشته است و برخی اسلام را در راه مبارزه تنها گذاشتند ولی امام رضا همه تهدیدها را با رفتار و اعمال خود به فرصت تبدیل کرد.

نائب رئیس شیعیان بحرین با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امروز ما نیز این راه را باید ادامه دهیم، ادامه داد: فرصت ها مگر در شرایطی که با تهدیدها و چالش های جدی مواجه هستیم به دست نمی آیندو و باید این تهدیدها را به فرصتها تبدیل کنیم و شهید سلیمانی این کار را کرد.

شیخ دقاق بیان کرد: حشدالحشبی و نیروهای مقاومت در عراق و سایر کشورها تشکیل شد و مقابل رژیم قد علم کرد و داعش را به ذلت کشاند و شهید سلیمانی در سوریه و عراق و سایر کشورها داعش را ریشه‌‌کن کرد و علمای دین و پیروان ائمه این را به ما یاد دادند که باید از تهدیدها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه حضرت آیت‌الله خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به ما یاد دادند و ما اینها را از این بزرگواران یاد گرفتیم که باید از هر تهدیدی فرصت ساخت.

نائب رئیس شیعیان بحرین اضاه کرد: آیت الله طباطبایی از افراد متدین و بزرگواری هستند که بسیار در لبنان و جهان اسلام تاثیرگذارند و همت والا و بلندی در راه خود دارند و تهدیدها و چالش ها را به فرصت تبدیل کردند.

شیخ دقاق بیان کرد: زندگی در غربت و دوری از خانواده و کشورش باعث نشد او در راه خود کم بگذارد و اقدامات ارزنده ای را در لبنان انجام داد و با تمام توان و امکانات از مقاومت اسلامی حمایت کرد.

وی افزود: در تاسیس شبکه المنار کمک شایانی کرد و شاهد بودیم که در جنگ های نابرابر او تاثیر بسیاری در راه اسلام گذاشت و این شبکه تلویزیونی با قدرت به راه خود ادامه می دهد و پخش ویژه برنامه های آن در راه پاسداشت شعائر اسلامی ادامه دارد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500245

مهمترین اخبار ایران و جهان: