نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 20:08

توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم در داورزن

ایستگاه صلواتی تا نمایشگاه دفاع مقدس با توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم به زائران پیاده امام رضا(ع) در شهرستان داورزن خدمت رسانی می کند.

علی قاسمی کیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از مشهد، اظهار کرد: ایستگاه جان نثاران ولایت با همکاری خیران و رزمندگان دوران دفاع مقدس روستای صدخرو داورزن در زمینی به مساحت ۹۰ هزار مترمربع با ۱۶ غرفه آماده ارائه خدمات به زائران در روزهای پایانی ماه صفر است.

این یادگار دوران دفاع مقدس که مدیریت این ایستگاه را به عهده دارند، افزود: در این ایستگاه صلواتی علاوه بر توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم در دو نوبت، هر روز دمنوش، صبحانه و نان تازه نیز بین زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه ایستگاه صلواتی نمایشگاهی با استفاده از هنرهای تجسمی و به صورت ماکت از عصر عاشورا و میدان های رزم رزمندگان اسلام برای بازدید علاقه مندان دایر شده است که در بخشی از آن به بیان خاطرات شهدا و ایثارگران با روایتگری راویان دفاع مقدس پرداخته می شود.

قاسمی کیا اضافه کرد: ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت تا پایان روز یکشنبه ۲۸ صفر دایر است و از زائران و کاروان‌های زیارتی حرم مطهر ثامن الحجج (ع) عبوری به سمت مشهد پذیرایی می کند.چ

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499601

مهمترین اخبار ایران و جهان: