نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 15:23

نیازمند کار جهادی در همه عرصه‌ها و دوران هستیم

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نیازمند کار جهادی در همه عرصه‌ها و دوران هستیم، گفت:امروز کار جهادی برای همه یک تکلیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر دوشنبه در یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز میدان جهاد برای انجام کار جهادی فراهم بوده و بدون شک گروه‌های جهادی را باید از این حیث جزو پیش‌قراولان قلمداد کنیم، تصریح کرد: جهادگران را به معنای واقعی کلمه باید جزو یادگاران دوران شیرین جهاد قلمداد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید قدردان زحمات جهادگران در همه عرصه‌ها باشیم، یادآور شد: مردم زنجان به معنای واقعی کلمه قدردان زحمات این عزیزان در طول چهار دهه گذشته بوده و همواره ثابت کرده‌اند که پیرو اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و همین خصیصه و ویژگی باعث شده است تا در ادوار گذشته حافظ انقلاب اسلامی و نیز تداوم‌بخش راه شهدا باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ولایت‌مداری شاخصه اصلی جهادگران در ادوار مختلف بوده است، ادامه داد: گروه‌های جهادی همواره تلاش کرده‌اند تا با برخورداری از ایمان، اعتقاد، بصیرت و ولایت‌مداری، در مسیر خدمت‌گذاری گام برداشته و امروز باید این ویژگی و کار جهادی را در همه امور سرلوحه خود قرار دهیم.

سردار کرمی با یادآوری اینکه در همه عرصه‌ها و دوران به کار جهادی نیاز داریم، عنوان کرد: طی دو سالی که مردم ایران با کرونا درگیر بودند، به عینه فداکاری و تلاش گروه‌های جهادی را به همراه کادر سلامت مشاهده کردیم که این خود نمونه عینی و بارز یک کار جهادی در کشور بود، به طوری که طبق آمار حدود ۸۵ هزار بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی به ارائه خدمت در شرایط کرونایی پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441945

مهمترین اخبار ایران و جهان: