نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 21:45

ساختارهای مالی و فنی سازمان‌های مردم نهاد باید توانمند شود

اهوار- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان به نقش گروه‌های مردم نهاد در جامعه اشاره کرد و گفت: ساختارهای مالی و فنی سازمان‌های مردم نهاد باید توانمند شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند عصر امروز دوشنبه در گردهمایی روز ملی مشارکت‌های اجتماعی و تشکل‌های خوزستان اظهار کرد: سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد براساس نیت خداپسندانه و خیرخواهانه، تلاش و در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه نقش گروه‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف بسیار پررنگ و غیرقابل توصیف است، عنوان کرد: نقش گروه‌های مردم نهاد در جامعه بی‌بدیل و خارج از ظرفیت دستگاه‌های اداری و حاکمیتی است.

افرازه شهاوند با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد در کنار کارکردها یکسری ملزومات هم باید داشته باشند، اظهار کرد: برخی از مشکلات عمیق هستند و نیاز است که گروه‌های مردمی فعال در حوزه‌های متفاوت برای حل آن در کنار یکدیگر و هم افزایی داشته باشند تا مشکل را حل کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد باید برنامه، چشم‌انداز و نقشه راه داشته باشند و پراکنده عمل نکنید؛ همچنین در حوزه تخصص و مهارت باید قوی شوند تا فعالیت‌هایشان کیفیت داشته باشد.

وی گفت: نیاز است ساختارهای مالی و فنی سازمان‌های مردم نهاد توانمند شود و مسئولان ادارات و سازمان‌ها باید به نقش این سازمان‌ها واقف باشند و همکاری کنند و اصلاً قابل پذیرش نیست که با این سازمان‌ها همراهی نداشته باشند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442545

مهمترین اخبار ایران و جهان: