نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 11:24

توهین علنی به مردم در یکی از فروشگاه‌های کرمان

چه کسی به مدیران فروشگاه اجازه می‌دهد پا از گلیم خود درازتر کرده و کاری را انجام دهند که حتی پلیس مملکت بدون مجوز انجام نمی‌دهد؟

خبرگزاری فارس کرمان - گزارش‌هایی به خبرگزاری فارس رسیده بود که فروشگاه‌ «م» در کرمان کیف و ساک مشتریان را می‌گردد، به سمت خیابان امام رفتم و وارد فروشگاه شدم، کمی هم خرید کردم، در نوبت ایستادم، حساب‌وکتاب ها که تمام شد، به سمت خروجی رفتم که خانمی صدایم کرد.

به طرفش برگشتم، پرسید: با کوله رفتی داخل؟ گفتم بله ... او هم در نهایت وقاحت و بی‌شرمی گفت: باید کوله‌ات را بگردم.

مقاومتم اثربخش نبود و در میان اعتراض به این بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی، جواب داد که همه فروشگاه‌ها این کار را انجام می‌دهند!

در صورتی که اولین بار بود در فروشگاهی این ننگ را می‌دیدم، حال سوال اینجاست که مگر در کشور ما دزدی‌ها از مغازه‌ها آمار بالایی دارد که سطح مردم را اینگونه پایین می‌آورند و شخصیت و اصالت استانی را به چالش می‌کشند که مردمش در طول قرن‌ها حتی قبل از اسلام، دارای اعتقاد بودند و انسانیت داشتند.

ماجرا از جایی تاثر برانگیزتر می‌شود که با نوشتن متنی روی دیوارِ فروشگاه از مردم می‌خواهند کیف‌وساکشان را داخل نبردند والا مورد تفتیش قرار می‌گیرند. اگر یک گردشگر هموطن یا توریست خارجی این متن را ببیند، آبرویی برای این شهر می‌ماند؟

چه کسی به مدیران فروشگاه اجازه می‌دهد پا از گلیم خود درازتر کرده و کاری را انجام دهند که حتی پلیس مملکت بدون مجوز انجام نمی‌دهد؟

مسؤولان امر چه جوابی برای این مردم مظلوم دارند که سالها روی حلال‌وحرام حساس بوده و با آبرو زندگی کرده‌اند؟

کافی است برای دوربین کامل مدار بسته اقدام کنند تا به خاطر منافع بیشتر و هزینه کمتر عزت مردم را نشکنند و به مردم توهین نکنند.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540689

مهمترین اخبار ایران و جهان: