نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 22:48

پیش بینی ۷۰۰۰نفری در معتکفین در میناب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب با بیان اینکه اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می‌تواند جوانان را از آسیب های اجتماعی حفاظت و صیانت کند گفت : پیش بینی می شود در سال جاری ۷۰۰۰متعکف در مساجد میناب شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مفید سهرابی رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب امروز در نشست هماهنگی مراسم اعتکاف شهرستان میناب، برگزاری مراسم اعتکاف را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می‌تواند جوانان را ازآسیب های اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

سهرابی عنوان کرد: اعتکاف یکی از اعمال حیات‌بخش در جامعه اسلامی است، همانطور که که ماه مبارک رمضان، مدرسه عالی تربیت واخلاق است، اعتکاف در ایام خاص به خصوص در ماه رجب مدرسه اخلاق معنویت است و کسانی که توفیق درک این سنت مهم را پیدا می کنند.

  وی بیان کرد: سال گذشته تعداد کل معتکفین در ۱۶ مسجد شهرستان میناب ۱۵۰۱ نفر بود که ۱۲۰۶ نفر خواهران ۲۹۵ نفر برادر بودند و باتوجه به شیوع بیماری کرونا وقفه دوساله ایجاد شد و استقبال از این مراسم کم ولی امسال پیش بینی می شود به بیش از ۷۰۰۰ نفر افزایش پیدا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب یادآور شد: مراسم اعتکاف در مسجد امام شهر میناب و سایر مساجد شهر و روستاها و بخش های شهرستان برگزار می‌شود و معتکفین جهت ثبت از تاریخ ۱۳ دی‌ماه نام صبح ها به اداره تبلیغات اسلامی و عصرها به مسجد امام (ره) میناب مراجعه کنند.

  پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616001

مهمترین اخبار ایران و جهان: