نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 14:36

کلاهبردار 80 میلیاردی در چنگال قانون گرفتار شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار80 میلیاردی تحت تعقیب در شهرستان مراغه خبر داد.

ه گرارش خبرگزاری فارس از مراغه، علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری در فروش ملک بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری11 شهرستان مراغه قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود:فرد کلاهبردار که با دادن چک تضمینی به موکل خود او را فریب داده و اعتمادش را جلب کرده بود که پس از وصول پول فروش ملک مذکور آن را به او پس داده و چک خود را خواهد گرفت متاسفانه بلحاظ سکونت صاحب ملک در خارج از کشور ضمن عدم برگرداندن پول فروش زمین به صاحبش بیش از 4 سال هم متواری شده بود. 

سردار "محمدی" تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات هوشمندانه  کلاهبردار را شناسایی که پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه  متهم را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بازجویی های  فنی و پلیسی مشخص شد،متهم از اعتماد فروشنده  که او را وکیل خود در فروش قطعه زمین کرده بود سو استفاده،وبه لحاظ دوری او از کشور وشهرستان و به احتمال عدم دسترسی فروشنده مبلغ 80 ملیارد ریال را کلاهبرداری و متواری شده بود که با تلاش پلیس در چنگال قانون گرفتار شد.
پایان پیام/۶۰۰۰۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616645

مهمترین اخبار ایران و جهان: