نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 01:36

دعوت از مردم ایران برای شرکت در اجتماع خانوادگی «حجاب، آرمان روح‌الله»

مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران دیروز میزبان اصحاب رسانه و جمعی از خانواده‌های معظم شهیدان مدافع حرم و امنیت شد تا در نشستی صمیمانه برنامه‌های اجتماع خانوادگی دختران انقلاب با عنوان «حجاب، آرمان روح‌الله» تشریح شود. شما هم دعوتید به این اجتماع خانوادگی.

گروه زندگی: حوالی میدان بهارستان و در مجموعه فرهنگی سرچشمه میهمان نشستی صمیمانه به میزبانی «دختران انقلاب» می شویم. در ابتدای ورود به محلی که نامش به نام  «شهید بهشتی» و ۷۲ تن از یاران او گره خورده و یادآور واقعه ای جانسوز از دل تاریخ انقلاب اسلامی است، پرچم رژیمی بی هویت  را روی زمین و در زیر قدم های مدعوین پهن کرده اند؛ صهیونیسمی که جنایات این روزهایش داغ هایی عمیق بر جگرها نهاده است.

در کتاب ویل دورانت هم از حجاب و پوشیدگی بانوان ایرانی نوشته شده است

*هدف، گرفتن هویت ملی و دینی از بانوان این سرزمین است

اجتماعات مجموعه مردمی دختران انقلاب  سالهاست که با علمداری بانوانی محجبه و دغدغه مند در عرصه حجاب و عفاف برپاست و سرچشمه با این نشست ها خاطراتی کهنه دارد. این بار هم پای صحبت های «بهاره جنگروی» مسئول این گروه مردمی و البته پای درس هایی از مکتب شهیدان، به روایت خانواده هایشان می نشینیم تا از برنامه های این گروه مردمی برای برپایی اجتماعی دیگر در پاسداشت حجاب، عفاف، پیام و خون شهیدان بشنویم. «جنگروی» که تمام دلخوشی دختران انقلاب را بعد از خداوند متعال و اهل بیت(ع) و شهدا، جانبازان و  خانواده های معظم شهیدان می داند، «زن زندگی  آزادی» را فتنه ای از سوی دشمنان ایران اسلامی و با هدف گرفتن هویت ملی و دینی از بانوان این سرزمین معرفی می کند؛ فتنه ای که زنان را ابزاری قرار داده تا حیا و عفتشان را نشانه رود، در صورتی که به دلیل نزدیک بودن آموزه های دینی با فرهنگ ایرانی، اسلام از همان بدو ورود با پذیرش و استقبال فراوان ایرانی ها مواجه شد.

*نگرانی دشمن از پرورش حاج قاسم ها و آرمانهاست

مسئله این روزها مظلومیت مردم فلسطین است و حکایت ظلم و طغیانگری صهیونیست هایی که به گفته «جنگروی»، در مصاحبه با سربازانش بی هویتی موج می زند و  در حملات وحشیانه این رژیم جعلی و خودساخته حضور اجباری و یا فرار از میدان نبرد در مقابل کودکانی از غزه که با نوشتن نامشان بر روی دست ها و پاها آمادگی برای شهادت را فریاد می زنند نشان از دو فرهنگ متفاوت دارد؛ یک طرف فرهنگ مقاومت و طرف دیگر فرهنگ یک رژیم جاه طلب، غصبی و خود ساخته.

مسئول دختران انقلاب  تصاحب هویت زن ایرانی را هدف دشمنی می داند که از پرورش حاج قاسم ها و آرمان ها در دامان مادران ایرانی هراس دارد.  چرا که مطمئن است اگر هویت زن را بگیرد، یعنی فرزند را گرفته و با گرفتن فرزندان این سرزمین، فرهنگ  مقاومت را خواهد گرفت . «جنگروی» می گوید:«طبق فرموده رهبر معظم انقلاب همان دشمنی که می‌خواهد ما در منطقه حضور نداشته باشیم، موشکی و هسته‌ای نداشته باشیم می‌خواهد ما حجاب نداشته باشیم و این نشان دهنده اهمیت مسئله حجاب است که هم رده مسائلی چون موشک و هسته ای و حضور در منطقه مطرح می شود . اگر حیا از دست برود مادران نمی توانند چنین فرزندانی  تربیت کنند و روحیه شهادت طلبی از بین می رود.»

*  امروز حجاب،اولویت اول دشمن است 

مسئول مجموعه‌ای مردمی «دختران انقلاب» حجاب را اولویت اول دشمن معرفی می کند و با ابراز ناراحتی از فوت «آرمیتا گراوند »، پرداختن مغرضانه به مسئله این دختر نوجوان  را وسیله‌ای می داند که دشمنان انقلاب، در زیر پوسته‌ای از دل‌سوزی‌ها و دل‌نگرانی های بی‌اساس می خواهند از آن  برای رسیدن به اهدافشان بهره بگیرند. باورش مشکل نیست! به قول «جنگروی» آنهایی که در جریان جنایت های صهیونیست ها بر مردم غزه  شروع به تحریک جوان‌ها کردند و بازهم می خواهند با حمایت از «زن_زندگی _ آزادی»، فتنه ای بی اساس را زنده کنند و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

«حاج مصطفی باغبان» جانباز 70 درصد و میهمان نشست سرچشمه

*مسئولین! اتلاف وقت برای چیست؟

سوال اینجاست؛ اتلاف وقت برای چیست؟ جنگروی با ابراز ناراحتی از این‌که نزدیک بودن به انتخابات نباید حجاب را وارد بازی‌های سیاسی کند آن را یک عرق ملی و دینی معرفی می‌کند و معتقد است جناح‌ها به‌جای آن‌که دعواهای سیاسی‌شان را در ملاء عام مطرح کنند باید به فکر حفظ این ارزش در جامعه باشند. او با خطاب قرا دادن مسئولین و با گله مندی از تأخیر در اجرای لایحه حجاب  می گوید:« آقایانی که فکر می‌کنند مردم خواهان حجاب نیستند بدانند حتی آن دختری که به قول رهبر معظم انقلاب سهواً حجاب از سرش افتاده بازهم دنبال حجاب و عفاف است. اما چه کسی برای برپایی این ارزش بستری را فراهم کرده‌است؟ لایحه ای با عنوان حجاب و عفاف تصویب می‌شود و به شورای نگهبان می‌رود.» 

*چرا دختران انقلاب برای برپایی مراسم دیگر دست‌به‌کار شدند؟

محرم بود که دسته‌ تعزیه ای با پرچم مجموعه مردمی دختران انقلاب در اطراف چند ایستگاه مترو برای زنده نگه‌داشتن پیام بلند زینب کبری(س)؛ بانوی کربلا برپا شد و چه بسیار زنان و دخترانی که دل‌هایشان را به دل‌های زنان و کودکان اهل حرم سپردند و با دیدن گوشه‌هایی از صحنه عاشورا با شهیدان عهد حجاب بستند. ورزشگاه آزادی هم آخرین برنامه ای بود که از این گروه مردمی و زنانه به یاد داریم؛ یک اجتماع پرشور و حالا این بار مراسمی دیگر با این دغدغه که شهیدانی همچون آرمان علی وردی، روح‌الله عجمیان و سلمان امیراحمدی شهیدان راه مقاومت برای حجاب بودند و پیام‌های این شهیدان و درد دل های مادرانشان از دل‌نگرانی‌های آن ها نباید روی زمین بماند. پس دختران انقلاب تصمیم گرفتند قدم در راه بر پایی اجتماعی دیگر بگذارند .

پوستر اجتماع دختران انقلاب

*برنامه‌هایی که برای روز پنجشنبه و اجتماع «حجاب آرمان روح الله» منتظر میزبانان است

قرار است میهمانان پای صحبت‌های «آسیه» بنشینند؛ دختری که 17 سال در انگلیس زندگی می‌کرد و با شنیدن جمله‌ای از مادر آرمان حجابش تجلی معجزه شهید شد. همه‌چیز را رها کرد و امروز تمام عشقش گفتن از شهدا و حجاب است. 30 نفر از دخترانی که به برکت خون شهیدان و پیام بلند آن‌ها با حجاب آشتی کرده‌اند، قرار است به دست مادران شهیدان حجاب بر سر بگذارند. دخترانی که با خون شهدا متحول شدند و چندماهی است در مجموعه دختران انقلاب گره‌های ذهنی‌شان باز شده است و حالا با همه ایمان و عقیده حجاب فاطمی و زینبی را به سر می‌کنند. دو بانوی فلسطینی هم نمایندگانی از دیار مقاومت میهمانان این بزمند. یک تعزیه هم به میهمانان وعده داده‌شده است. تعزیه‌ای که قرار است مظلومیت آرمان علی وردی و روح‌الله عجمیان را نشان دهد. این‌که چطور سه ساعت یک پسر طلبه به بدترین شکل شکنجه شد و ...

ما دختران انقلاب خواهران این شهداییم،ما می‌خواهیم پایمان را جای پای زینب کبری بگذاریم و پیام خون شهیدان را به دنیا اعلام کنیم

مسئول دختران انقلاب انگشتری نقره را بالا می‌گیرد و آن را به جمع حاضر نشان می‌دهد.نگاه کنید! محکم است و نمی‌شکند! انگشتر حاج‌قاسم هم با انفجار بود که شکست. اما شما انگشتر آرمان را دیده‌اید. چه بر سر او آوردند که انگشتر نقره‌اش تکه‌تکه شد و درحالی‌که صدایش می‌لرزد می‌گوید:« باید مظلومیت این بچه‌ها را به دنیا نشان بدهیم. حضرت زینب(س) پیام‌آور مظلومیت خون برادر شد و ما دختران انقلاب خواهران این شهداییم. از عموم بانوان و خانواده هایشان دعوت می‌کنیم که بیایند و محجبه شدن دختران ایرانی را ببینند تا به دشمن نشان دهیم فتنه‌ای را که راه انداخته و تنها اقلیتی را با خود همراه کرده تا زن ایرانی عفت و حیا را کنار بگذارد راه به‌جایی نبرده است. ما می‌خواهیم پایمان را جای پای زینب کبری بگذاریم و پیام خون شهیدان را به دنیا اعلام کنیم.»

خانواده های معظم شهیدان از مسئولین مطالبه اجرای قانون حجاب را دارند

در ادامه نشست هم «اکبر جنگروی» برادر شهیدان جنگروی، پدر بزرگوار شهید «احمدوند»، برادر شهید«وصالی» و همپنین «حاج مصطفی باغبان» از جانبازان دفاع مقدس به ایراد سخن و دعوت از مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور در اجتماع روز پنجشنبه 11 آبان ماه پرداختند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554745

مهمترین اخبار ایران و جهان: