نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 14:56

امام جمعه پارسیان: مشارکت پر شور مردم در انتخابات عامل اصلی تامین امنیت ملی است

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: حضور درانتخابات نقشی فراتر از یک پدیده سیاسی است و انتخابات در انقلاب مردمی ما عامل امنیت، بقا، رشد و اقتدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از هیآت مذهبی، ادارات و نهادها برای برگزاری مراسمات میلاد امیرالمومنین علیه السلام، اعتکاف و تسلیت سالروز ارتحال حضرت زینب (س) به نقش حضور مردم در صحنه های مهم از جمله انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: تفاوت اصلی انقلاب ما با سایر انقلابها اینستکه از اول با مردم شروع کردیم در همه گامها با مردم پیش بردیم و امامین انقلاب عمیقا مردمی بودن انقلاب را باور داشته ومطالبه می کنند.

وی افزود: مثلا رهبر معظم انقلاب در دیداراخیر با ائمه جمعه ۹۹ بار کلمه (مردم ) را به کار بردند، معظم له می فرمایند: ما مسئولین نوکر مردم هستیم اعتبار و آبروی ما به این است مابرگردن مردم حق نداریم، مردم برما حق دارند.

امام جمعه شهرستان پارسیان بیان داشت: در این نگاه حضور در انتخابات نقشی فراتر از یک پدیده سیاسی است و انتخابات در انقلاب مردمی ما هم عامل امنیت است هم عامل بقا و رشد و هم اقتدار.

حجت الاسلام اسماعیل نیا یادآور شد: مردم شریف ما با درک واقعیت ها در همه صحنه ها خصوصا انتخابات پیش رو حضور پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649912

مهمترین اخبار ایران و جهان: