نیوز سیتی!
12 فروردین 1403 - 09:56

محصولات صادراتی باید داخل سیستان و بلوچستان تولید شود

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تولید باید بر مبنای صادرات باشد، گفت: تمام محصولاتی که به کشورهای همسایه از جمله افغانستان و پاکستان صادر می‌شود باید در خود استان تولید شود.

محمد کرمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی پس از بازدید و شناسایی موانع، برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی است. کارگاه‌های تولیدی نیازمند طرح و برنامه‌های مدون برای ادامه تولید هستند چرا که این امر در سودآوری هر چه بیشتر کارگاه‌ها موثرند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: اینکه رهبری چندین سال است که شعار سال را اقتصادی و بر مبنای تولید نامگذاری می‌کنند به این معناست که همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مکلف و موظفند تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف متعالی به کار گیرند، افزود: اگر با برنامه‌ریزی و تلاش زمینه مشارکت مردم تسهیل شود قطعاً تحقق شعار بسیار مهم «جهش تولید» ممکن می‌شود.

کرمی با تاکید بر اینکه تولید باید بر مبنای صادرات باشد، اذعان کرد: تمام محصولاتی که به کشورهای افغانستان و پاکستان صادر می‌شود باید در خود استان تولید شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1693056

مهمترین اخبار ایران و جهان: