نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 00:10

فرصت سوزی برای انتخاب سرمربی نفت آبادان

هواداران تیم صنعت نفت آبادان از فرصت سوزی در انتخاب کادر فنی این تیم به شدت انتقاد دارند و خواستار تعیین تکلیف سرمربی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در روزهای گذشته خبری مبنی بر انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در محافل گوناگون پیچید که این موضوع خوشحالی و مسرت هواداران این تیم جنوبی را در پی داشت.

اما خوشحالی هواداران تیم صنعت نفت آبادان دوام چندانی نداشت زیرا حضور محرم نویدکیا به عنوان سرمربی نفتی‌ها فقط در حد حرف باقی ماند و قراردادی رسمی امضا نشد.

حالا هم در خبرها آمده که محرم نویدکیا از هدایت تیم صنعت نفت آبادان انصراف داده تا بار دیگر این تیم محبوب دستخوش سردرگمی شود و تکلیفش نامشخص باشد.

با اینکه فرصت زیادی تا پایان زمان نقل و انتقالات زمستانی برای تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران باقی نمانده است ولی متاسفانه تیم محبوب صنعت نفت آبادان هنوز حتی سرمربی خود را نشناخته است و همچنان سردرگم است.

این مسئله اعتراض شدید هواداران تیم صنعت نفت آبادان را در پی داشت زیرا معتقد هستند این فرصت سوزی‌ها به ضرر تیم محبوب آنها است.

هواداران تیم صنعت نفت آبادان از مسؤولان باشگاه انتظار دارند تا هر چه سریعتر تکلیف نیمکت این تیم مشخص شود و سریع به سراغ گزینه‌های دیگر بروند زیرا نمی‌شود بیش از این فرصت را از دست داد.

هواداران آبادانی از مسؤولان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان می‌خواهند که برای انتخاب سرمربی فرصت را غنیمت بشمرند تا بتوان از فرصت نقل و انتقالات زمستانی بهره برد و بازیکنان مورد نیاز برای تقویت تیم را جذب کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646412

مهمترین اخبار ایران و جهان: