نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:44

«هنیه» انتخاب مجدد «النخاله» را به دبیرکلی جهاد اسلامی تبریک گفت

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین انتخاب دوباره او را به دبیرکلی این جنبش تبریک گفت و بر حمایت دو جنبش از یکدیگر در مسیر مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین انتخاب دوباره او به دبیرکلی این جنبش را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه در این تماس تلفنی ضمن تقدیر از زیاد النخاله افزود: این تعهد به ترویج ارزش‌های شورا و چرخش کادر رهبری در یک جنبش جهادی که انتخابات را با وجود اشغالگری و محاصره برگزار می‌کند، گواه شفافیت و یکپارچگی سیاسی است.

هنیه در بخش دیگری از تماس تلفنی با النخاله تاکید کرد که دو جنبش حماس و جهاد اسلامی در مسیر پربرکت جهاد و مقاومت تا زمانی که خداوند به پیروزی، رهایی و زدودن اشغالگران از سرزمین فلسطین اجازه دهد، در کنار هم خواهند ایستاد.‌

رئیس دفتر سیاسی حماس در این تماس تلفنی ضمن تبریک به همه اعضای منتخب دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی به خاطر اعتماد برادرانشان به آنها، تاکید کرد که دو جنبش در این مسیر مبارک برای خدمت به مردم و آرمان خود از یکدیگر حمایت خواهند کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز به نوبه خود از تماس تلفنی رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تشکر و بر تداوم رابطه برادرانه قوی و مستقر با حماس و تعهد به خط و رویکرد واحد و تداوم مقاومت در مسیر آرمان، دین و میهن فلسطین تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076012

مهمترین اخبار ایران و جهان: