نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 11:02

درخواست ماجدی برای پخش زنده بازی‌های تیم فوتبال جوانان ایران

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد که بازی‌های تیم فوتبال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از تلویزیون پخش زنده بشود.

به گزارش خبرگزاری مهر، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال که در حال حاضر با تیم جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان است، گفت: از همکاری صمیمانه رسانه‌های گروهی در پوشش برنامه‌های مربوط به تیم جوانان تشکر می‌کنم. خوشبختانه روند مربوط به تمرینات و اردوی ما در ازبکستان بازتاب خوبی در رسانه‌ها داشته و امیدوارم این انعکاس مناسب با افتخارآفرینی بچه‌های شایسته فوتبال کشورمان هم همراه شود.

وی که با سایت فدراسیون گفتگو کرده است، افزود: نکته مهم در این مقطع، ضرورت تداوم توجه رسانه ملی به این تیم پرامید است. فدراسیون در روزهای گذشته مکاتبات و رایزنی‌های متعدد جهت پخش زنده مسابقات تیم جوانان را با مدیران محترم صدا و سیما داشته و بدون شک تحقق این موضوع باعث تزریق انگیزه صدچندان به ملی پوشان جوان خواهد شد. به صورت کلی، خانواده فوتبال در انتظار پخش زنده مسابقات تیم جوانان است.

ماجدی تصریح کرد: بر این اساس، با توجه به اینکه مختصات فنی پخش زنده مسابقات هم در اختیار تلویزیون قرار گرفته امیدوارم رسانه ملی به عنوان یار دوازدهم حمایت خود را از تیم جوانان ایران ادامه دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1065812

مهمترین اخبار ایران و جهان: