نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 18:46

تعیین حوزه‌ بندی اصلی و فرعی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیشابور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: حوزه بندی اصلی و فرعی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیشابور مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، احمد شافعی امروز در جلسه شورای اداری نیشابور که در محل سالن جلسات شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱۸ نفر در مرحله اول ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۵ نفر ثبت نام نهایی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیشابور افزود: امسال تغییرات جدی در حوزه قانون انتخابات اتفاق افتاده که یکی از این تغییرات، تسریع در فرایند فعالیت اجرایی است.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان نیشابور ۲۷۷ شعبه اخذ رأی داریم که با مجموع شهرهای فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۴۴۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه نیشابور بزرگ وجود دارد. 

شافعی بیان کرد: در بخش‌های مستقل فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۷ حوزه انتخابیه فرعی داریم که با نیشابور در مجموع ۸ حوزه فرعی مشخص شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیشابور تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌های حضور و مشارکت مردمی در انتخابات استفاده کنیم. همچنین انتظار داریم ارتباط بین مدیران، سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بیش از بقیه زمان‌ها باشد.

وی با اشاره به این نکته که ریشه نارضایتی اجتماعی در بی‌عدالتی و تبعیض است، ابراز کرد: انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی بسترهای نارضایتی اجتماعی را بررسی کرده و برای رفع آن همت و تلاشی مضاعف داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605056

مهمترین اخبار ایران و جهان: